Четвер
17.07.2025
11:24
Категорії розділу
Мої файли [19]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Сайт вчителя початкових класів Мелещенко Людмили Олександ...
    Головна » Файли » Мої файли

    План-конспект уроку математики. 3 клас.
    [ Викачати з сервера (24.2 Kb) ] 12.12.2015, 17:29

    Тема. Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд.  

              Творча робота над задачею  

                    

    МетаВдосконалювати вміння  учнів письмово додавати трицифрові числа     без переходу через розряд, розв’язувати прості задачі; узагальнювати вміння розв’язувати рівняння. Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, пам'ять та увагу. Виховувати самостійність, інтерес до математики.

     

    Обладнання. Підручник, предметні малюнки, картки з прикладами,  задачею, геометричними фігурами.

     

    Тип уроку.  Узагальнення і систематизація знань і вмінь

     

    Хід уроку

     

    І. Організація класу.

     

            Раді ми гостей вітати

       І урок наш розпочати.

       Будемо навчатись гарно

       Швидко, весело і вправно!

            - Настрій? – Супер!

            - Погода? – Клас!

            - До роботи, все гаразд!

     

    ІІ.  Актуалізація опорних знань.

     

    1. Перевірка домашнього завдання.

     

    • Яке рівняння склали до задачі? ( Х – 540 = 355)
    • Скільки кілограмів винограду було на консервному заводі спочатку?  ( 895 кг)
    • Оберіть рядок, у якому записані правильні відповіді до прикладів :

    А) 198,  599,  799,  991

    Б)  198,  599,  899,  991 

    В)  189,  699,  899,  991

     

    1. Гра « Кращий математик».

     

    9 ∙ 8 =        35 : 7 =        8 ∙ 4 =        49 : 7 =        3 ∙ 8 =        54 : 6 =

    6 ∙ 4 =        56 : 8 =        9 ∙ 9 =        21 : 3 =        7 ∙ 6 =        72 : 8 =

     

    1. Повторення алгоритму виконання письмового додавання.

     

    • Пригадайте, як правильно виконувати письмове додавання трицифрових чисел.

     

    1. Каліграфічна хвилинка.

     

    •  Із прислів’їв випишіть числа, які там зустрінуться:

             1). Сім разів одмір, а один одріж.

             2). Одна голова добре, а дві - краще.

    -  Які числа ви виписали? (7, 1, 2)

    -  Пропишіть один рядок цифр, що позначають ці числа.

     

    ІІІ. Повідомлення теми і мети  уроку.

     

    • Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати над письмовим додаванням трицифрових чисел, а також будемо працювати над задачами та розв’язувати рівняння.

     

    ІV. Мотивація навчальної діяльності.

     

    - Якщо хочеш досягнути 
    У житті своїм вершин, 
    Математику збагнути 
    Мусиш тонко, до глибин.
    Та коли чогось не знав,
    Час це вивчити настав.
    Не махай на все рукою, 
    Не лінуйся, а учись 
    Бо чого навчишся в школі,
    Знадобиться ще колись!

     

    V.  Узагальнення і систематизація знань і вмінь.

     

    1. Розв'язування прикладів. ( № 412 )

     

    • Діти, до нас по допомогу звернулось Зайченятко. Воно також навчається у лісовій школі. Мудра Сова задала йому завдання – розв’язати приклади. Допоможемо?

     

    1. Творча робота над задачею. ( № 415 )

     

    • Прочитайте задачу.
    • Про що ця задача?
    • Скільки квартир заселили у новому будинку?
    • Скільки квартир залишилося незаселеними?
    • Яким є запитання задачі?
    • Поставте питання до задачі так, щоб вона розв’язувалася дією додавання.
    • Запишіть розв’язання задачі.
    • Складіть обернені задачі до даної, користуючись схемою.

     

    1. Фізкультхвилинка.

     

    Добре те, що сонце світить?    (Руки вгору)

    Добре те, що віє вітер?             (Колихаються)

    Добре те, що цей ось ліс           (Присідають)

    Разом з нами ріс і ріс.               (Підтягуються)

    Добре те, що в нашій річці       (Знову присідають)

    Синя не брудна водичка.          (Плавають, розводять руками)

    Добре гратися надворі,             (Стрибають)

    Добре вчитися у школі.            (Сідають за парти)

     

    1. Розв’язування рівнянь. ( № 416 )

     

    • Рівняння зробили великий внесок у наукові досягнення. За допомогою складання і розв’язування  рівнянь було зроблено багато відкриттів.  То ж потренуйте свій мозок за допомогою розв’язування рівнянь.

     

    1. Самостійна робота. ( № 414 )

     

    • Прочитайте уважно задачу.
    • Запишіть коротку умову.
    • Подумайте, як правильно розв’язати задачу?
    • Запишіть розв’язання та відповідь.

     

    1. Перевірка самостійної роботи.

     

    • Якою дією розв’язували задачу?
    • Яку відповідь отримали? ( 656 м )

     

    1. Робота з геометричним матеріалом.

     

    • Яка фігура зайва? Чому?
    • Визначте серед фігур кола. Круги.
    • Як ви вважаєте, яка різниця між колом та кругом?

     

    VІПідсумок уроку.

     

    1. Гра « Продовж речення»

     -  Мені на уроці сподобалося…

    -  Мені було легко робити на уроці…

    -  Мені важко було виконувати на уроці…

     

    VІІ. Домашнє завдання.

     

    • Скласти та розв’язати задачу за даною схемою.

     

    Категорія: Мої файли | Додав: Lyudmila
    Переглядів: 812 | Завантажень: 32 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar