№ п/п
|
Зміст уроку
|
Дозу-вання
|
Організаційно –
методичні вказівки
|
Підготовча частина ( 10 хв )
|
1.
|
Шикування в шеренгу, привітання
|
1 хв
|
Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів.
|
2.
|
Повідомлення завдань уроку.
–Кожного дня потрібно дбати про здоров’я, працювати над собою.
– Що треба робити, щоб бути здоровим?
– Сьогодні на уроці будемо вивчати комплекс загальнорозвивальних вправ на місці, вчитися виконувати комбінації з вивчених акробатичних вправ, пограємо в ігри.
|
2 хв
|
3.
|
Стройові вправи.
Повторити виконання стройових вправ:
«Праворуч», «Ліворуч», «Кругом»
|
1 хв
|
Слідкувати за правильністю виконання.
|
4.
|
Вправи для формування правильної постави:
1). Ходьба на носках, руки на поясі.
2). Ходьба на п’ятках, руки за голову.
3). Ходьба з високим підніманням стегна.
4). Ходьба в напівприсіді.
5). Ходьба у повному присіді.
6). Ходьба звичайним кроком.
|
2 хв
|
Слідкувати за правильною поставою під час виконання вправ.
|
5.
|
Рівномірний біг зі зміною напряму за сигналом.
|
1 хв
|
Тримати безпечну дистанцію між учнями.
|
6.
|
Загальнорозвивальні вправи на місці.
- В.п. – основна стійка; 1 – руки вгору; 2 – руки до плечей; 3-4 – те саме
- В.п. – стійка – ноги нарізно, руки за голову; 1 – поворот тулуба вліво, руки в сторони; 2 - поворот тулуба вправо, руки в сторони
- В.п. – ноги нарізно, руки перед грудьми, зігнуті в ліктях; 1- 2 – відведення зігнутих рук; 3-4 – відведення прямих рук в сторони
- В.п. – основна стійка – ноги нарізно; 1 – руки вгору, прогнутися назад; 2-3 – два пружних нахили вперед; 4 – в.п.
- В.п. – руки вгору; 1-2 – відведення рук назад; 3-4 – руки вниз з відведенням назад
- В.п. – стійка ніг нарізно, руки за головою (лікті відведені); 1 – нахил тулуба вправо, руки вгору; 2 – в. п.; 3 – нахил тулуба вліво, руки вгору; 4 – в.п.
- Стрибки на місці.
- Ходьба на місці.
|
3 хв
|
Слідкувати за правильністю виконання.
|
Основна частина ( 25 хв )
|
1.
|
Виконання вправ на гімнастичних матах.
- Підйом тулуба із положення лежачи.
- Перехід з упору присівши в упор лежачи і навпаки.
- Перекиди вперед.
- Перекиди назад.
- Стійка на лопатках.
|
5 хв
|
Слідкувати за технікою
виконання.
|
2.
|
«Міст» із різних вихідних положень.
- Із положення лежачи.
- Із положення стоячи.
|
3 хв
|
Допускається виконання з допомогою.
|
3.
|
Комбінація з вивчених акробатичних елементів.
- 2 перекиди вперед.
- 2 перекиди назад.
- Стійка на лопатках.
- «Міст» із положення лежачи.
|
4 хв
|
Вправи виконуються по черзі. Слідкувати за технікою вико-нання.
|
4.
|
Лазіння по гімнастичній лаві.
- Стоячи в упорі на колінах.
- Підтягуючись лежачи на животі.
|
4 хв
|
Тримати безпечну дистанцію між учнями.
|
5.
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.
|
3 хв
|
Виконувати на гімнастичній лаві
|
6.
|
Рухлива гра «Карасі і щука» .
На протилежних сторонах майданчика проводяться дві лінії «будинку карасів». Ведучий - «щука» - стає в середині майданчика, інші - «карасі» - розташовуються в одному з будинків.
За командою керівника «карасі» починають перебігання в протилежний «будинок». «Щука» намагається їх спіймати. Заплямовані відходять убік. Перемагає той, хто буде спійманий останнім.
Гра сприяє вихованню швидкості, спритності, орієнтування, сміливості, колективності дії.
|
6 хв
|
Слідкувати за дотриманням правил гри.
|
Заключна частина ( 5 хв )
|
1.
|
Вправи на відновлення дихання і розслаблення м’язів.
Ходьба по колу в повільному темпі. 1- підняти руки вгору, «вдих»; 2 – руки опустити, «видих».
|
2 хв
|
Звернути увагу на дихання, колір шкіри, обличчя, міміку.
|
2.
|
Підведення підсумків уроку.
|
2 хв
|
Відмітити учнів, які найкраще працюва-ли на уроці
|
3.
|
Організований вихід із місця заняття.
|
1 хв
|
|